2.1.11

du och jag

Vi delar samma drömmar du och jag. Att bli älskade.
Därför tror jag att vi alltid kommer att vara flätade på något vis. Känslomässigt ihopflätade för att aldrig släppa varandra. För att alltid kunna finnas där. Så att ingen av oss någonsin är ensam igen.

Och även om du skriker lungorna såriga på mig, om du dunkar hårt på mig i ren frustration, om du viskar att du hatar mig medan dina tårar aldrig slutar komma, vet du att jag ändå kommer att hålla om dig, jag kommer att torka bort de ändlösa tårarna och jag kommer att byta ut viskningarna till jag älskar dig och du kommer att begrava ditt ansikte vid min hals och vi kommer aldrig att släppa varandra. Det vet vi båda om. För att vi älskar varandra.

Det gör inget om du inte ringer mig på en dag, det gör inget om du ser förbi mig när vi ses, det gör inget om du suckar när jag börjar prata. Jag vet, jag vet älskling att du inte menar det. Jag vet att du egentligen, under den där blicken, under de spända läpparna faktiskt ser mig som det viktigaste som finns. Och att din kärlek är äkta till mig, precis som min för dig.

Och när jag är hundratals mil från dig, när jag vet att vi inte kan se varandras ansikten på hur lång tid som helst, så finns du så nära mitt hjärta ändå. Jag ser ditt vackra leende i våra minnen, jag känner din lukt i näsborrarna.
När du lämnar röstmeddelanden på min telefon som jag sedan sitter och gråter över, för saknaden till dig är så stark och hur mycket jag än vill göra detta för "min framtids skull" hade jag gett upp allt för att få vara med dig. För inget i mitt liv är så viktigt som du nu. Jag vet älskling att vi hade klarat oss på vår kärlek. Du kallar mig naiv men jag kallar mig kär.

Dina kramar är som energi för min själ. Jag hade kunnat krama dig för alltid, satt ihop mig med dig och aldrig släppt dig. Din doft, dina mjuka tröjor, dina mjuka läppar mot mina, ditt varma kön som delar kärlek med mitt. Jag älskar dig så jag hade kunnat sprängas i miljoner bitar av ren och skär kärlek. Mitt hjärta slår dubbelslag för dig. När jag hör ditt namn blir jag varm ut i fingerspetsarna. Du är så overkligt bra.

Du är min pusselbit, mitt allt. Jag älskar dig och jag vill aldrig att vår saga ska ta slut. Jag vill klinga mig fast i oss för alltid. Min finaste finaste älskade kärlek. Alltid du. Alltid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar