14.11.10

let's go mad together

HERREGUD hur får man bort denna ångest?! Hur ska jag orka leva med mig själv tills det känns bra igen? Det känns aldrig som att det kommer bli bra igen. Aldrig aldrig och jag vet att det inte egentligen är sant men det känns ju så.

Jag vet jag vet, jag borde sluta älta, jag borde sluta tänka på det så mycket, borde sluta tänka på honom, borde hit och borde dit. Varför kan jag inte bara få må dåligt över detta? För det är så det känns inuti bröstkorgen. Jag vill må dåligt över det för att kunna må bra över det sen. Jag önskar att jag kunde fortspola tiden eller hoppa in i Gossip Girl så att veckorna bara rinner iväg. Det hade varit skönt. Och hängt med kändisar och gått i märkesklänningar som kostar mer pengar än vad jag har per år.

Man kanske borde satsa på att bli svinrik, hjärtlös och iskall? Då behöver man inte fundera på att jobba för att försörja sig och man behöver heller inte oroa sig för att någonsin bli sårad igen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar