20.11.11

#2



Till: olivia.reveur@yahoo.ca
Kopia:
Ämne: Re: För fin

Varför kan du inte förstå mig?
Det är vacker hur du höjer mig till skyarna, men det är inte så livet funkar.

Mitt hjärta slår så hårt för dig, just på grund av allt du skriver. För att du är så intressant och älskvärd bara av dina enkla nöjen.

För att jag vill hålla dina händer när du gråter över något du sett eller läst. Jag vill andas din doft på morgonen. Jag längtar efter det och jag skäms inte över det.
Jag ger blanka fan i hur olika vi är, för det är det som gör det vi har så himla vackert. Jag vill inte ha en dubblett med bröst. Jag vill bara, hela tiden, varje dag, ha dig. Bara dig. Du har infekterat min hjärna med din röst, med din blick. Jag längtar tillbaka till dina röda mjuka läppar och jag är glad för det. Jag bryr mig inte vilka möjligheter jag har i framtiden, för jag lever nu. Och nu finns du. Just nu.

Jag vill inte ha det på något annat vis, det här är precis så jag vill att det ska vara, även om hela min kropp värker efter dig.

Jag kommer hem om fem dagar, men det vet du nog redan. Jag har en sak till dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar