25.11.11

#4


Till: frank.j@gmail.com
Kopia: 
Ämne: Re:Re:Re: för fin

Åh gud jag klarar inte av att vara kvar här. Inte när du går på samma kullerstenar som jag och när jag ser dig sitta vid kajen. Jag klarar inte av att se dig lysa i solen så nära mig.

Det är löjligt att det är mitt i natten och jag inte kan sova för att du är här igen. 
Det är löjligt att du kan få mig att bli snurrig, illamående, glad och livrädd.
Det är löjligt att jag inte kan prata med dig utan att vilja dö inombords.

Jag vet att du vill träffa mig. Jag vet att du vill ge mig något. Men jag kan inte. Jag kan inte för att ärligt talat kommer jag vilja springa in i din famn, aldrig flytta mig därifrån, andas dig för alltid. Alltid. 

Fan. Jag måste försvinna härifrån. Bort från dig. Från alla känslor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar