3.5.09

murgröna

Melpo Mene är seriöst det finaste bandet någonsin.
Sitter på Spotify och lyssnar sönder på dem. Helt fantastiska är de.

Är fortfarande förkyld, känner mig riktigt dålig idag, vaknade upp med huvudvärk och riktigt ont i halsen.
Fan.

Jag känner mig så fruktansvärt stressad när jag tänker på skolan, jag blir bara...
Det känns som att jag inte har tid till någonting och jag måste bli färdig med allt nu i maj.
Att se dagarna bara gå förbi är så äckligt frustrerande. Nu måste jag ta mig ännu mer i kragen och spendera all min lediga tid till att plugga, annars finns det inte en chans att jag blir färdig faktiskt.
Så får det bli.

Den tredje juni är det dags för Simons student, och jag är så stolt över honom! Finis!
Ska bli kul att komma och se hans utsläpp och fira honom. Grattis sötnos.

Sedan är det äntligen dags för sommarlov! Tio långa veckor kommer att avnjutas och jag blir pirrig i magen av att tänka på det. Gud vad jag längtar. Gud.

Sushie är fortfarande borta. Jag trodde att jag hittade henne ute häromdagen, men det var inte hon.
Tushie är fortfarande skygg och låter jättekonstigt, men vi kom på att det bara kan röra sig om en förkylning, då hon varit det en gång tidigare och lät och var i princip på samma sätt som är nu.

Jag ligger just nu i min säng och funderar på om jag ska ta en riktigt stor kopp te. Har så himla ont i halsen att tanken är så frestande. Får nog bli så, ja.


Iallafall, detta var nog mest ett totalt meningslöst inlägg, mest jag som behövde skriva av mig lite.


Ha det fint i vårsolen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar