7.5.09

det går bra nu

Jag tar dag för dag, svår som enkel, och försöker göra så mycket av den som möjligt.
Jag försöker att göra färdigt så mycket skolarbete som jag kan för varje dag, och dagarna smälter bort som smör i solen. På ett sätt är det rätt så skönt, samtidigt som det skrämmer mig något enormt.
Tankar som skrämmer mig är att jag inte kommer att hinna färdigt med allt jag måste bli färdig till sommaren med. Eller att något hemskt ska hända som förhindrar mig från att kunna slutföra allt som jag behöver slutföra.
Men genom att ta i trä och fortsätta vara optimistisk, har jag inga tvivel i världen på att jag inte kommer att hinna.
Jag tror fortfarande på mig själv, även om det går lite för segt ibland och även om min kropp inte vill hänga med i de branta svängarna. Men jag har inga tvivel på att jag inte kommer att klara det.
För jag ska klara det. Jag kommer att klara det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar