13.5.10

kom kärlek kom

Kom och lägg dig i min säng. Kom och värm min kalla kropp. Vi kan dela på min filt, så att vi kommer så nära som möjligt varandra. Pussa mig på nosen och se mig in i ögonen. Ge mig din blick i tio sekunder och låt denna stund aldrig ta slut.
Låt mig få se dina fantastiska ögon som ser in i mina.
Ha dina armar runt min kropp och viska att du aldrig ska släppa mig. Håll om mig hårt och säg att det här kommer aldrig kommer att ta slut. Tvinna mitt hår i dina fingrar och trassla in dig ordentligt, så att du inte kommer härifrån.
Pussa mig i nacken så att jag ryser i hela kroppen. Viska att du älskar mig. Att du älskar min doft. Att du älskar smaken på min hud. Viska att du vill stanna här för alltid.
Låt mig le och låt det aldrig ta slut.
Låt mig försvinna in i din famn och låt det enda jag känner lukten av vara du.
Dra dina fingrar ner för min rygg och känn hudens långsamma rysning under dem.
Lägg dig bakom mig och skeda mig så att vi nästan sitter ihop. Håll om mig när du gör det och säg att du aldrig kommer att lämna mig ensam. Aldrig ska jag få känna ensamhet igen. Nu är du här, nu finns du med mig. Nu är vi två. Avsluta med att du säger att du älskar mig. Du älskar mig, och jag älskar dig. Föralltid oss. Du och jag. Vi.
Låt mig somna av ljudet av dina andetag mot min kropp. Låt mig somna leendes så att jag vet att nu, nu kommer jag kunna dö lycklig.
För nu har jag upplevt det finaste som livet kan erbjuda mig. Jag älskar dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar