9.4.09

den gula tekannan

Den har varit borta i väldans många månader och jag har letat som en tokig kvinna efter den.
Och plötsligt hittar min kära mor den. Det var fint hur solen lyste på den.
Min knallgula tekanna.

Nu väntar jag på att få lite sällskap så att vi kan fylla den och dricka te på min balkong.
Det har varit jättefint väder i Lund idag och jag har...pluggat. Först träffade jag Jeanette och försökte plugga men fick saker gjorda iallafall.
(Jag vill slå lite på sadistläraren)
Sedan kom jag hem och fortsatte i samma spår som jag slutade på i biblioteket.

Jag har ont. Så himla ont. Ont i mitt dumma huvud som mest känns som det är i vägen just nu.

Sura/salta kryptoniter är fint. Även om det svider något enormt i munnen efter att ha ätit alldeles för många av dem, så är de bland mina favoriter i godisvärlden.







Åh.
Jag saknar

syster.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar