8.10.09

20 saker jag älskar med dig

  • Du låter mig alltid ha rätt, även om jag har fel, bara för att göra mig glad.
  • Du kramar om mig så ofta att jag omöjligt kan känna mig mer älskad.
  • Du kan göra pannkakor till mig på morgonen för att du vet att jag älskar det.
  • Du låter mig ha mina iskalla fötter på dina ben för att värma mig, även fast du lider av det.
  • Du säger alltid att du älskar mig och du menar det varje gång.
  • Du skickar spontana sms till mig och skriver vackra ord som gör mig lika glad varje gång.
  • Du laddar ner musik till mig och lägger in låtar i Amélie som du vet att jag kommer att tycka om.
  • Du tänker i princip exakt likadant som jag gör och förstår mig när jag är som mest oklar.
  • Du bäddar in mig mitt i natten när du vaknar och ser att jag ligger utan täcke.
  • Du skrattar alltid åt mina dåliga skämt eller konstiga gester.
  • Du hjälper mig med allt möjligt som jag behöver hjälp med.
  • Du inspirerar mig till att älska livet ännu mer.
  • Du låter mig vara den grova nörd som jag är, och älskar mig inte mindre för att jag är det.
  • Du får mig att känna mig säker med dig, oavsett var vi är eller vad vi gör.
  • Du tar alltid bort en spindel från golvet/väggen/fönsterkarmen/etc när jag står upptryckt mot en vägg/dylikt och ser panikslagen ut.
  • Du stöttar mig i allting som händer i mitt liv och får mig att känna mig starkare än allt.
  • Du tröstar så bra när jag gråter att jag inte vill sluta gråta.
  • Du är alltid så fantastiskt stilig och du har så bra musiksmak.
  • Du kan få mig att le vid alla tillfällen.
  • Du vill åka till Paris med mig. (och det betyder så otroligt mycket för mig att du aldrig kommer att förstå.)



Några av flera saker som jag älskar med dig. Tack för att du finns.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar