13.6.09

sommarlov - 298

10 veckor ledighet är något som många väntat på.
Dock kände jag inte direkt att jag äntligen skulle få sommarlov, då det ösregnade hela dagen och det i princip var stormvindar. Men visst har jag sommarlov. Så nu sitter jag här, klockan är alldeles för mycket och jag känner mig mest lite utmattad i huvudet.

När jag kom hem från skolan lade jag mig på min säng och somnade. Jag vet inte hur länge jag sov, men jag har för mig att jag smsade medan jag sov, eller att jag halvt vaknade upp och svarade på inkommande sms. Något var det iallafall.

I inlägget innan detta, lade jag upp LBS (dvs min skola) fantastiska version av Den blomstertid nu kommer. Så otroligt kul det var att sjunga. Dock väldigt synd att lämna skolan. Känner mig inte redo ännu.
Jag vill till huvudstaden! Jag vet att jag gnäller, yada yada yada, men jag vill dit och räknar sekunder. Vill träffa Kristina igen och Leila och Simon och alla andra som ligger mig nära hjärtat.
Jag vet inte vad jag ska göra under sommaren. Jag har inga planer alls, så jag får väl se vad som erbjuds helt enkelt.
Några roliga saker som kommer att hända är iallafall:

  • Cherie ska flytta till Skåne igen
  • Solen kommer snart tillbaka igen! Yes!
  • Jag fyller år! Vuxen Bella! Äntligen!
  • Simon och jag firar ett år tillsammans! (hej jag älskar dig)
  • Stockholm Stockholm Stockholm! Fast det är rätt så mycket en självklarhet, haha.
  • Secondhand och loppis! Äntligen har man tid att hitta bra second hand och gå på loppisar!
  • Min katt blir mamma...igen. Haha, Tushie = slampa

Så det finns iallafall en del att se fram emot, och mycket mycket mer än det!
Jag håller tummarna för fint väder, mycket bad och mycket fina människor.


Fred ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar